5+1 Krytyczne błędy w generowaniu przychodu z witryny

5+1 Krytyczne błędy w generowaniu przychodu z witryny

Jeśli masz stronę internetową lub blog, prawdopodobnie planujesz na tym zarabiać. Utrzymanie strony internetowej lub blogu zajmuje dużo czasu i wysiłku, więc oczywiście chcesz, aby dobrze się spisało. Większość ludzi, którzy poświęcają czas, aby zrobić to dobrze, jest w stanie zarabiać całkiem przyzwoite pieniądze.

Można próbować zbyt mocno, a jest kilka prostych błędów, które możesz popełnić, które mogą zaszkodzić sukcesowi Twojego bloga i ilości pieniędzy, które na nim zarabiasz. Oto kilka błędów monetyzacji, których należy unikać.

Reklamy, które oszukują czytelników

Chcesz, aby czytelnicy klikali reklamy w Twojej witrynie. W ten sposób zarabiasz pieniądze. To, czego nie chcesz robić, to nakłonić ich do kliknięcia. Jeśli korzystasz z reklam odpowiednich do treści , większość osób kliknie je bez wahania. Nie chcesz nakłaniać czytelników do myślenia, że ​​reklama jest częścią treści.

Możesz sprawić, by kliknęli na to, ale wyszukiwarki mogą zostać ukarane za tego typu praktyki. Czytelnicy mogą się również złościć i unikać Twojej witryny lub bloga. Możesz wyświetlać reklamy w swojej witrynie, ale upewnij się, że są to reklamy.

Reklamy, które są denerwujące

Jeśli Twoje reklamy docierają do czytelników i Twoich treści, możesz mieć problem. Istnieją pewne rodzaje reklam, które przeszkadzają w treści. Reklamy wyskakujące na środku ekranu, poruszające się po ekranie, zajmujące cały ekran lub w inny sposób utrudniające czytanie treści mogą zaszkodzić Twojej witrynie.

Irytujące reklamy

Czytelnicy nie będą klikać Twoich reklam, jeśli uznają je za natrętne. Zamiast tego po prostu zamkną je tak szybko, jak to możliwe, aby dostać się do treści. Niektórzy mogą nawet nie zawracać sobie głowy czytaniem treści lub powrotem do witryny, ponieważ reklamy są tak irytujące.

Przedwczesne korzystanie z reklam

Większość ludzi nie lubi oglądać reklam. Są gotowi się z nimi pogodzić, jeśli uważają, że treści, które czytają, są tego warte. Jeśli nie dodajesz wysokiej jakości treści do swojej witryny, ludzie nie będą chcieli patrzeć poza reklamy, aby je przeczytać. Jeśli Twoja witryna lub blog jest nowy i nie ma ugruntowanej publiczności, czytelnicy mogą nie chcieć spoglądać poza reklamy.

Zanim umieścisz na niej reklamy, powinieneś uruchomić swoją witrynę. Osoby, które lubią czytać Twoje treści, nie będą miały nic przeciwko reklamom. Reklamy zawsze lepiej się sprawdzają w witrynach i blogach o dobrej reputacji.

Wprowadzające w błąd reklamy

Możesz pomyśleć, że możesz po prostu poprosić ludzi, aby klikali reklamy w kółko. W teorii może to brzmieć dobrze, ale tak nie działa. Google i inne wyszukiwarki mają sposoby na sprawdzenie, czy kliknięcia są zgodne z prawem, i mogą łatwo zauważyć wzorzec lub powtarzać kliknięcia.

To nie pomoże i może zaszkodzić twoim zarobkom. Wyszukiwarki zajmą niższą pozycję w rankingu w wyniku tych nielegalnych praktyk, a niektóre firmy nie pozwolą już umieszczać swoich reklam w witrynie. Zawsze lepiej jest klikać we właściwy sposób.

Za dużo reklam

Odwiedzając stronę internetową, nie chcesz być przytłoczony reklamami i rzeczami, które nie mają nic wspólnego z tą treścią. Chcesz przeczytać treść. Chociaż większość ludzi nie ma nic przeciwko reklamom i przyzwyczaiły się do ich wyświetlania na prawie każdym blogu i stronie, którą odwiedzają, jeśli jest ich zbyt wiele, może to zaszkodzić Twojemu ruchowi.

Zbyt wiele reklam w Twojej witrynie

Ludzie nie będą odwiedzać Twojej witryny, jeśli jest ona przepełniona reklamami. Musisz znaleźć równowagę między treścią a reklamami. Czytelnicy częściej klikają reklamę i pozostają na stronie dłużej, jeśli nie czują się zmuszeni do ich wyświetlenia.

Nieprawidłowe umieszczenie reklamy

Czasami po prostu umieszczenie reklam w niewłaściwym miejscu może powodować duże problemy dla Twojej witryny. Musisz upewnić się, że reklamy są umieszczone z dala od treści. Odwiedzający nie chcą widzieć, jak migają na całym ekranie, gdy próbują czytać. Czytelnicy również nie chcą przewijać strony w dół, aby znaleźć treść i muszą przekazywać dziesiątki reklam.

Są miejsca, w których powinny się wyświetlać reklamy. Reklama banerowa u góry strony to jedna. Możesz także umieszczać reklamy na dole strony lub na bokach. Niektóre osoby używają nawet reklam do podziału treści. Jeśli zdecydujesz się to zrobić, musisz uważać, aby nie umieszczać zbyt wielu reklam w swoich treściach. Może to dezorientować czytelników i rozpraszać ich uwagę. Nie wszyscy chcą widzieć reklamy.

Użycie reklamy może pomóc lub zranić Twoją witrynę

Umiejętność korzystania z reklam w witrynie może oznaczać różnicę między zarabianiem pieniędzy a prowadzeniem bloga. Jeśli dopiero zaczynasz grę, na początku może być trochę myląca. Najlepiej jest pomyśleć o tym, co lubisz widzieć po kliknięciu strony internetowej. Co sprawiłoby, że chętniej przeczytałeś treść bloga i co chciałbyś od niej odejść?

Unikając tych błędów, możesz poprawić czytelność swojej witryny, zwiększyć ruch i zarobić więcej dzięki swojej witrynie.

Nauczenie się, jak korzystać z reklam, może pomóc w zarabianiu pieniędzy w Internecie. W wielu przypadkach będziesz musiał użyć metody prób i błędów. Unikaj powyższych błędów i daj sobie przewagę.

Top