SeedingUp

SeedingUp

Zarabianie na stronie, blogu, mediach społecznościowych

Dla wydawcy SeedingUp to świetne miejsce na marketing i zarabianie na blogach, stronach internetowych i profilach sieci społecznościowych. SeedingUp to idealne miejsce na rozpoczęcie, jeśli chcesz zarabiać na swoim blogu lub rozpocząć cyfrową kampanię marketingową.

Możesz zarabiać na różnych produktach i wariantach. Które z nich chcesz zaoferować, zależy od ciebie. Ty decydujesz, ile wolności dajesz reklamodawcy, jeśli chodzi o Twoje treści. Przy każdym żądaniu rezerwacji decydujesz, czy chcesz je zaakceptować i zintegrować. Wszystkie zamówienia są niewiążące. Możesz po prostu odrzucić prośby, które ci się nie podobają.

 

Tworzysz i publikujesz treści tak samo jak zawsze. Ponadto otrzymasz od naszych reklamodawców niewiążące prośby o napisanie treści w formie np. Artykułu na blogu. Tekst artykułu jest zwykle pisany przez ciebie, wydawcę, dlatego artykuł powinien być zgodny z ogólnym stylem pisania poprzednich artykułów. Możliwe, że reklamodawca dostarczy materiały multimedialne, takie jak grafika lub wideo, a nawet dostarczy pełny tekst artykułu. To, czy chcesz to zaoferować, zależy od Ciebie i można je skonfigurować w opcjach oferty.

Te produkty są znane na platformie jako „Seeding społecznościowy”. Zanim zaczniemy, prywatne profile na Facebooku i Google+ nie są odpowiednie, akceptujemy tylko strony firm, produktów i marek lub osób publicznych. Na tych stronach lub kanałach Twitter publikujesz posty zgodnie ze specyfikacjami reklamodawcy. Możesz sprzedawać kanały YouTube, udostępniając już na żywo filmy na swoim kanale.

Tysiące niezależnych wydawców już się zarejestrowało i promuje swoje witryny i blogi na naszym rynku. Oferty pojawiają się bez adresu URL – reklamodawcy znajdują odpowiednie oferty na podstawie obszernych odpowiednich danych o ofercie. Po dokonaniu rezerwacji przez reklamodawcę wysyłamy zapytanie o rezerwację. Jeśli chcesz zaakceptować prośbę, możesz skorzystać z odprawy reklamodawcy. Na przykład opublikuj artykuł na blogu lub post na Facebooku. Jeśli wszystkie wymagania zostaną spełnione, otrzymasz rekompensatę. Konto klienta zawiera przegląd ofert i rezerwacji oraz informacje o wszystkich kluczowych krokach. Pulpit nawigacyjny wydawcy daje ogólny obraz twoich działań. Ważne powiadomienia wysyłamy również pocztą elektroniczną.

Integracja odbywa się ręcznie ze wszystkimi produktami. Proces rezerwacji i systematyka są takie same dla wszystkich produktów. Wydawcy mają zawsze swobodę wyboru, czy przyjąć, czy odrzucić wniosek o rezerwację.
Gwarantujemy dostępność tych produktów przez co najmniej 12 miesięcy. Ogólnie rzecz biorąc, artykuł pozostaje aktywny przez cały okres istnienia bloga.
Wpisy na blogu to artykuły pisane przez wydawców zgodnie ze specyfikacjami reklamodawców. Specyfikacje są wysyłane z żądaniem rezerwacji. Artykuł może zawierać do 5 linków zwrotnych. Blogerzy często zezwalają na przesyłanie plików graficznych i / lub wideo i integrowanie ich z artykułem.
Reklamy to artykuły napisane przez reklamodawcę i opublikowane na odpowiednim blogu wydawcy. Cała treść, tj. Tekst i wszelkie obrazy / filmy, są określane przez reklamodawcę i wykorzystywane przez wydawcę. Pełny tekst artykułu i wszystkie inne elementy mogą zostać dostarczone do wydawcy już w momencie rezerwacji. Artykuł może zostać opublikowany jako wkład autora gościnnego lub jako reklama.
Marketing wideo jest przeznaczony dla reklamodawców z przesłaniem marki dostępnym w – zazwyczaj rozrywkowym – filmie. Film jest zwykle hostowany przez zewnętrznego dostawcę lub reklamodawcę i jest publikowany przez wydawcę jako artykuł na blogu. Film zawiera tekst, który może opisywać treść filmu i jest napisany przez wydawcę.
Infografika wyjaśnia skomplikowany temat na pierwszy rzut oka, dlatego jest aktywnie udostępniany i rozpowszechniany. Infografiki mogą również przekazywać komunikaty marki. Każda rezerwacja zawiera treść, która może opisywać treść grafiki.
Informacje prasowe to odpowiedni sposób rozpowszechniania informacji o produktach i firmach, które muszą być publikowane słowo w słowo. Tekst artykułu jest zatem całkowicie określony przez reklamodawcę. Ponadto pliki graficzne, takie jak logo firmy lub zdjęcia produktów, można również przesyłać w ramach rezerwacji.
Wiadomości cyfrowe to artykuły publikowane w internetowych wydaniach gazet, czasopism i innych wysokiej jakości ofert medialnych. Mają one szczególnie duży zasięg i dużą sieć społecznościową.
Reklamodawcy mogą wygodnie udostępniać adres URL Twojego artykułu w sieciach społecznościowych, takich jak Twitter. Dzieje się tak na stronach i kanałach naszych wydawców.

 

Aby uczestniczyć w  rynku jako wydawca, potrzebujesz bezpłatnego konta. Nie masz żadnych zobowiązań, zakładając konto klienta. Jako wydawcy nie ponosisz żadnych kosztów związanych z SeedingUp, ponieważ komercjalizacja jest dla Ciebie całkowicie bezpłatna.
W zależności od oferowanego produktu możesz uwzględnić różne wymagania i dać reklamodawcy opcje, dzięki którym Twoja oferta będzie bardziej atrakcyjna i wartościowa. Ustalamy sprawiedliwy przedział cenowy dla każdej oferty. Możesz określić swoją cenę w tym przedziale cenowym dla każdej oferty i każdej opcji.
Skorzystaj z kalkulatora kontroli cen dostarczonego na koncie klienta po zalogowaniu, aby uzyskać wstępny szacunek wartości oferty. Należy pamiętać, że nie każda witryna nadaje się do każdego produktu. Linki do postów mogą być oferowane na przykład tylko przez strony internetowe z kanałem informacyjnym. Wpisy na blogu i inne produkty marketingowe wymagają dobrze zredagowanego bloga.
Po zakończeniu procesu rejestracji oferty pojawi się ona na koncie klienta w ciągu kilku minut, ale nie na rynku. Wszystkie oferty na naszym rynku sprawdzamy ręcznie, aby upewnić się, że spełniają one nasze minimalne wymagania jakościowe i techniczne. Przejrzenie oferty może zająć od 1 do 2 dni roboczych.
Oferta jest oznaczona do momentu zakończenia recenzji:
Poinformujemy Cię o tym na koncie klienta i e-mailem, gdy tylko Twoja oferta zostanie zaakceptowana lub odrzucona.

Również w przypadku produktów o rocznym okresie obowiązywania pierwsza płatność otrzymasz po 1 miesiącu.
Po każdym miesiącu otrzymasz 1/12 wartości rezerwacji. Ostatnia płatność następuje po 12 miesiącach.
Dokonaj płatności po kilku dniach.
Masz zintegrowaną rezerwację wpisów na blogu o wartości 180 EURO z okresem przetwarzania od 15 marca do 14 marca przyszłego roku. Otrzymasz – od 15 kwietnia – 15 euro każdego miesiąca przez 12 miesięcy. Prosimy nie usuwać tego artykułu po ostatniej płatności 15 marca. (Nie dotyczy to stron Presell).

Usuń rezerwacje tylko wtedy, gdy zostaniesz o to poproszony w wiadomości e-mail z naszego systemu. Jeśli reklamodawca skontaktuje się z Tobą za pomocą narzędzia do przesyłania wiadomości i poprosi o usunięcie linku, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej lub poproś reklamodawcę o skontaktowanie się z nami. W przeciwnym razie możesz utracić swoje roszczenia o płatność.

Za pomocą kalkulatora kontroli cen można oszacować, jak wysokie są dochody z witryn i blogów. Kalkulator sprawdzania ceny bierze pod uwagę znaczną część informacji faktycznie wykorzystanych do ustalenia cen na naszym rynku. Podaje jednak jedynie szacunek. Rzeczywista cena jest zwykle nieco inna.
Ty decydujesz o ostatecznej cenie. Dajemy Ci znaczną swobodę w uczciwym przedziale cenowym. Możesz także zwiększyć lub zmniejszyć swoje ceny później. Jeśli jakość twoich stron znacznie się zmieniła, może zostać zastosowana automatyczna korekta cen, aby zapewnić wszystkim uczciwe ceny.
Pod koniec każdego pomyślnie zakończonego okresu skuteczności otrzymasz wynagrodzenie jako środki wydawcy na koncie klienta. Natychmiast otrzymasz płatności na kilka sposobów:

  1. Konto bankowe (przelew sepa)

      2. PayPal

      3. Możesz przeliczyć istniejące środki wydawcy na środki reklamodawcy, aby zapłacić za usługi na platformie.

Twoje konto klienta zawiera przegląd wszystkich przeszłych not kredytowych oraz podgląd kredytu, który otrzymałeś na koniec miesiąca z bieżącym statusem. Tutaj możesz sprawdzić, czy osiągnięta została minimalna wypłata dla Twojego rodzaju płatności i możesz ją zmienić.

Zarabianie odbywa się na zamieszczaniu linków na stronie, linków z opisem, artykułach, ale również można zarabiać na mediach społecznościowych czy YouTube

Blog Marketing Post na blogu, Test produktu, Post wideo

Marketing w YouTube Influencer Video

Social Seeding Facebook, Twitter

Usługa kampanii Blogowa kampania marketingowa, Wpływowa kampania wideo, Kampania testów produktu, Kampania SEO

Linki seo Link tekstowy, Link tekstowy z opisem, Strona przedsprzedaży tzw.(Presell Page)

I wiele więcej możliwości zarabiania wystarczy się zarejestrować i wybrać co was interesuje.

 

Top