8 kroków Przewodnik po tym, jak uruchomić stronę internetową od zera i czerpać zyski

8 kroków Przewodnik po tym, jak uruchomić stronę internetową od zera i czerpać zyski

W dzisiejszych czasach ekspansja Internetu i dostęp do wielu platform z wszechstronnym naciskiem na zarabianie pieniędzy umożliwiły użytkownikom tworzenie własnych stron internetowych i blogów w jednym ujęciu. A sama witryna internetowa stała się najpotężniejszym narzędziem marketingu cyfrowego, jakie możesz mieć.

Ale zwykle uruchomienie strony internetowej wiąże się z wieloma problemami. Gdy zdecydujesz się na uruchomienie strony internetowej, będziesz mieć mnóstwo pytań i problemów do rozwiązania:

  •  Jak kupić nazwę domeny?
  •  Jak sprawić, by strona działała?
  •  Jak zarabiać na stronie?
  •  Jak zwabić klientów i zmusić ich do wydawania monet na Twojej stronie?
  •  Ile czasu to zajmie?
  •  I wreszcie, czy warto?

Jednak uruchomienie strony internetowej i zarabianie pieniędzy w Internecie wydaje się trudniejsze niż w rzeczywistości. Co jeśli masz dokładny przewodnik na temat wszystkich rzeczy, które musisz zrobić, aby skutecznie uruchomić nową stronę internetową i zarobić?

Nie szukaj dalej – ten przewodnik poprowadzi Cię przez cały proces uruchamiania strony internetowej i zarabiania na niej pieniędzy. Dowiesz się, jak zarabiać na swojej witrynie za pomocą MageNet i zaczniesz zarabiać dodatkowe dochody przy niewielkim wysiłku. Nawet jeśli chcesz uruchomić stronę internetową dla zabawy, zawsze dobrze jest wiedzieć, że twoje hobby może przynieść dodatkowe przychody!

Oto krótki przegląd przewodnika:

Krok 1. Zdefiniuj swoje prawdziwe cele
Krok 2. Znajdź obiecujący rynek
Krok 3. Zdobądź domenę najwyższej klasy
Krok 4. Zbuduj wewnętrzną strukturę swojej witryny
Krok 5. Dbaj o świeżość swojej witryny
Krok 6. Wprowadź odpowiednią strategię SEO
Krok 7. Sprawdź efektywność swojej witryny
Krok 8. Dołącz do programu partnerskiego i zarabiaj więcej

Krok 1. Zdefiniuj swoje prawdziwe cele

99% przeciętnych internautów dobrze zna surfowanie po różnych witrynach, ale niewielu wie, co tak naprawdę kryje się pod tymi witrynami. Wszystkie szczegóły techniczne pozostają za kulisami. Zanim zagłębimy się w proces uruchamiania witryny, musisz odpowiedzieć na jedno pytanie:

Jaki jest podstawowy powód założenia własnej strony internetowej?

Odpowiedź na to pytanie pozwoli Ci zdecydować o wielu problemach za jednym razem. Przynajmniej będziesz w stanie ustalić ostateczny cel. Ale jedną rzeczą, która jest bardziej niż trochę oczywista, jest to, że jako właściciel witryny chciałbyś uzyskać zysk ze swojej witryny. I nie ma znaczenia, czy prowadzisz go dla zabawy, czy w wyraźnym celu komercyjnego zysku.

Nawet jeśli jesteś jednym z niewielu ludzi, którzy nie szukają zarabiania pieniędzy, pewnego dnia uwiedzie Cię możliwość uzyskania przychodów z witryny. Pamiętaj, że MageNet umożliwia zarabianie pieniędzy na swojej stronie internetowej w 3 łatwych krokach. Dowiedz się, ile możesz zarobić na swojej stronie? Wystarczy skorzystać z tego Kalkulatora wartości .

Zwykle podstawą sukcesu Twojej witryny jest przyciąganie reklamodawców i aktywnych użytkowników. Zasadniczo możesz przyjąć to za swój główny cel. Ponieważ wierzcie lub nie, właśnie to sprawi, że wasze finansowe marzenia staną się rzeczywistością.

  •  Poznaj swoich zamierzonych odbiorców. Gdy poznasz pragnienia i przysługi potencjalnych klientów, będziesz wiedział, co zrobić ze swoją witryną, jakie treści opublikować, aby ludzie mogli ją przeczytać i udostępnić innym.
  •  Poznaj potrzeby reklamodawców. Ponieważ są to Twoi przyszli kupujący, którzy odwiedzą Twoją witrynę, zainteresowani Twoimi usługami.
  •  Dowiedz się, jak przyciągać i chronić mnóstwo gości. Są siłą napędową Twojej witryny. Upewnij się, że im dłużej pozostają w Twojej witrynie, tym bardziej prawdopodobne jest, że w końcu opuści Twoją witrynę, klikając przynajmniej linki Twojego reklamodawcy.

Krok 2. Znajdź obiecujący rynek

Po określeniu celów najwyższy czas poszukać odpowiedniej niszy biznesowej . Bogaty przepływ ruchu i wysokie przychody docierają do webmasterów, którzy wybierają się na rynku docelowym.

Najczęstszą drogą do sukcesu wielu początkujących w biznesie online jest znalezienie niszowego rynku i zdobycie pozycji głównego gracza w tej niszy. Skoncentruj się na tych 4 podstawowych koncepcjach sukcesu rynkowego w niszach :

  1. Ekskluzywny produkt lub usługa. Jeśli masz zamiar podbić niszowy rynek, musisz przemyśleć niekonwencjonalny produkt lub usługę. W idealnym przypadku musisz być jedynym, który oferuje tego rodzaju towary. Sztuką jest ujawnienie i wypełnienie luki w niezaspokojonych potrzebach klientów.
  2. Przeprowadzić masowe badania rynku. Niezależnie od tego, jaki wspaniały produkt wymyślisz, muszą być ludzie potrzebujący tych towarów. Jeśli nie, to nie jest to warte wysiłku. Ogromne badania rynku pokażą Ci drogę do Twojego biznesu online. Zauważysz słabości konkurencji, potrzeby potencjalnych użytkowników i wreszcie obszary rozwoju Twojej firmy.
  3. Dokładnie przeanalizuj swoich konkurentów. Pamiętaj, że na rynku niszowym jest wiele takich smartów. Chodzi o to, że musisz być mądrzejszy. Analiza konkurentów to świetny sposób, aby dowiedzieć się, czy nadal jest dla ciebie miejsce w zamierzonej niszy.
  4. Wspieraj wysiłki marketingowe. Sukces lub porażka Twojej witryny będą w dużej mierze zależeć od osób, które powinny wejść na Twoją stronę i kupić od Ciebie. Jedynym niezawodnym sposobem, jak to zrobić, jest włamanie się na rynek z niektórymi niedostatecznie obsługiwanymi usługami. Najlepszym sposobem jest wyróżnienie się na tle konkurencji i dostosowanie strategii marki do unikalnej oferty rynkowej.

Krok 3. Zdobądź domenę najwyższej klasy

Logicznie, zanim zbudujesz wewnętrzną formę strony internetowej i wypełnisz ją użytecznymi informacjami dla swoich klientów, potrzebujesz nazwy domeny.

Nawiasem mówiąc, niektóre osoby mieszają te dwa terminy: „strona internetowa” i „domena”. Mówiąc najprościej, domena jest inteligentnym wskaźnikiem liter do lokalizacji Twojej witryny w Internecie. Podczas gdy strona internetowa to zestaw stron internetowych z treściami wideo i tekstowymi. Innymi słowy, domena jest tym, co użytkownicy wpisują w swojej przeglądarce internetowej, aby znaleźć Twoją witrynę, podczas gdy witryna internetowa jest tym, co widzą po wejściu na stronę.

Technicznie nazwa domeny składa się z dwóch części: SLD (domena drugiego poziomu) i TLD (domena najwyższego poziomu).

SLD (Second Level Domain) to twoja nazwa np: ( zarabianienastronie , onet , wp  itd )

TLD (Top Level Domain) to rozszerzenie  np: ( .com  .pl  .eu  itd )

A oto wyraźne różnice między SLD i TLD:Różnica między SLD a TLDJednak w dzisiejszych czasach nikt nie koncentruje się na zasadniczo zamierzonych celach TLD, a na pewno nikt nie nakłania cię do korzystania z określonej TLD podczas uruchamiania strony internetowej. To powiedziawszy, nie możesz dostać domen .gov, .edu i .mil nawet za dużą kwotę.

Mimo to 9 na 10 właścicieli witryn chce uzyskać domenę .com, ponieważ jest to najbardziej wyraźna i ceniona TLD. Dlatego za każdym razem, gdy chcesz uzyskać krótką, nawiedzającą i chwytliwą nazwę domeny, napotkasz ostrą konkurencję i oszałamiające ceny tych soczystych domen .com.

Alternatywnie, zawsze możesz uzyskać lokalne / regionalne TLD, takie jak:

  •  .uk – dla Wielkiej Brytanii
  •  .at – Austria
  •  .be – Belgia
  •  .br – Brazylia
  •  .dk – Dania

Jeśli Twoja witryna działa tylko w określonym regionie, lepiej zwróć uwagę na te domeny TLD. Problem, jeśli te lokalne domeny TLD są zwykle tańsze niż domeny .com.

Wskazówka: zawsze staraj się zdobyć domeny .com – ponieważ jest to najpopularniejsza TLD na całym świecie.

Jak dobrać nazwę domeny?

Wybór właściwej nazwy domeny pozostaje prawdziwym wyzwaniem do dziś. Należy wziąć pod uwagę długą listę czynników. Oto najważniejsze wskazówki, jak tworzyć świetne nazwy domen:

  •  Im krótszy, tym lepiej
  •  Brak znaków towarowych lub znanych marek
  •  Zdobądź domenę .com lub .net, gdy tylko jest to możliwe
  •  Twórz własne słowa (przykład – MySpace, CloudSound, Yahoo, Shazam)
  •  Zapisz te słowa i przeczytaj je wielokrotnie przed zakupem. Ma to na celu uniknięcie błędów ortograficznych i niezręcznego brzmienia (przykłady – therapist.com, childrenswear.co.uk, crapparchitects.com, titsa.com itp.)
  •  Użyj słów kluczowych lub terminów najmniej związanych z niszą *

Zasadniczo Twoim celem jest stworzenie prostej, ale mocnej nazwy, która powinna być krótka i łatwa do zapamiętania. Krótko mówiąc, musisz trzymać się prostej formuły:Idealna formuła nazwy domenyPamiętaj, że nazwa Twojej domeny to tożsamość Twojej witryny. W ten sposób Twoi potencjalni klienci Cię znajdują i przekazują innym.

To świetna wiadomość na wypadek, gdybyś stracił wyobraźnię. Te bezpłatne generatory nazw domen pomogą Ci podjąć decyzję o wyborze odpowiedniej nazwy domeny:

NameMeshGenerator NamemeshNameMesh zapewnia całkowicie fantastyczną wszechstronność. Wpisz tylko słowo lub dwa i zdziw się dostępnymi opcjami. Oprócz uzyskania jedynie listy dostępnych nazw domen, otrzymasz szereg alternatyw, pochodnych i kombinacji wpisanego słowa.

NameMesh generuje tak wiele form słów, że możesz łatwo zgubić się w szerokim zakresie pomysłów. Niektórym się to podoba, podczas gdy inni wolą łatwiejszy sposób na ożywienie wyobraźni. W każdym razie to narzędzie w 100% warte twojego czasu.

BustaNameNazwa Busta - generator nazw domenBust a Name to kolejne świetne narzędzie, które pomoże Ci w generowaniu nazw domen. Działa w trybie dwóch ekranów. Pierwszy służy do wyszukiwania nazwy domeny, a drugi do tworzenia nazwy domeny. Generator nazw domen doskonale nadaje się do wyszukiwania najbardziej odpowiednich słów w swojej niszy internetowej.

Co więcej, dzięki Bust a Name możesz sprawdzić, czy nazwy domen, które lubisz, są dostępne.

PanabeeGenerator domen - Panabee

Panabee to uniwersalne narzędzie online do generowania nazw domen. Wszystko, czego potrzebujesz, aby zdobyć nowe pomysły na nazewnictwo, to po prostu opisać swój pomysł kilkoma słowami. I voila, długa lista dostępnych nazw dla Twojej przyszłej domeny jest na wyciągnięcie ręki.

W tym narzędziu najbardziej podoba nam się to, że pod każdą generowaną ideą nazwy domeny znajduje się wyjaśnienie, w jaki sposób została uzyskana. Dostępność domeny można sprawdzić bezpośrednio w interfejsie narzędzia.

Wskazówka: w dzisiejszych czasach słowa kluczowe w nazwie domeny nie zwiększają twoich szans na wysoką pozycję w Google. Niemniej jednak nazwa domeny powinna ewoluować wokół podstawowego słowa kluczowego, aby dać odwiedzającym po raz pierwszy natychmiastowe wyobrażenie o tym, o czym jest witryna.

Gdzie kupić domenę?

Szukając nazwy strony internetowej, możesz zauważyć, że istnieje wiele nazw domen, które są dość tanie. Zwłaszcza w porównaniu z niektórymi „złotymi” nazwami, które mogą kosztować prawdziwą fortunę.

Chodzi o to, że nie jest to kwestia nazewnictwa w tej formie. Jest to bardziej skomplikowane i lepiej jest rozważyć zakup nazwy domeny jako inwestycję długoterminową. Ponieważ najprawdopodobniej będziesz go używać przez co najmniej rok. Właściwa nazwa domeny może mieć duży wpływ na sukces Twojej witryny, a tym samym na sukces Twojej firmy.

Co ważniejsze, musisz zdecydować, jaką domenę chcesz posiadać: zupełnie nowa domena z wyraźnym profilem linku zwrotnego i bez uprawnień, lub chcesz złapać wygasłą schludną nazwę domeny z solidną historią i PA / Rankingi DA.

W poniższej tabeli porównaliśmy rodzaje domen, które można kupić, abyś mógł dowiedzieć się, który wariant jest twój:Różnica między typami domenZwykle domainerzy

Domaining (domeniarstwo) – forma działalności, polegająca na kupowaniu, sprzedawaniu, parkowaniu i kolekcjonowaniu domen internetowych.

Domainer (domeniarz) to osoba zajmująca się domainingiem.

kupują wygasłe lub wygasające domeny, ponieważ zwracają inwestycje szybciej niż zupełnie nowe domeny. Mówiąc prościej, domeniarstwo przynosi przychody z kupowania i sprzedawania domen. Pomimo faktu, że konkurencja w tej branży jest dość trudna, nadal możesz polować na udane i przynoszące zysk domeny.

Ale wcześniej musisz poznać kilka nieoczywistych faktów na temat domeniarstwa, aby wiedzieć, czego się spodziewać po wejściu na rynek.

  •  Z dnia na dzień nie ma sukcesu. Tak, motywujemy się również po wysłuchaniu tych historii, gdy przypadkowy facet sprzedał głośną nazwę domeny i zarobił na niej fortunę. Ale zdarza się to rzadko lub nigdy. Cierpliwość i upór są najlepsze w tej branży.
  •  Musisz być aktywny. Ponieważ nigdy nie wiadomo, dlaczego ludzie płacą dużo pieniędzy na tej lub innej nazwie domeny. Aby przewidzieć przyszły sukces domeny, musisz uważnie obserwować branżę i nadchodzące trendy, aby móc złapać tylko odpowiednią domenę, zanim osiągnie ona wysoką pozycję.
  •  Przygotuj się na uderzenie w książki, poradniki. Podobnie jak w każdej innej firmie, domeniarstwo wymaga odpowiedniego doświadczenia i wiedzy. Gdyby kupowanie domen i sprzedawanie ich po wyższej cenie było bułką z masłem, nie rozmawialiśmy o tym teraz. Zanim zaczniesz czerpać zyski z handlu domenami, zrobisz wiele niesamowitych błędów. Więc nie spiesz się i naucz się, jak to ugryźć. Powoli, ale stale.
  •  Nadal istnieje wiele dobrych nazw domen. Można pomyśleć, że wszystkie pierwszorzędne domeny nie są już dostępne. Nonsens! Szczerze mówiąc, możliwości w branży domeniarstwa są nieograniczone. Zawsze możesz odkrywać nowe nisze i tematy, które nigdy wcześniej nie były używane.
  •  Zastanów się i użyj sprytnych metod, aby odkryć klejnoty domeny. W Internecie jest mnóstwo artykułów, przewodników i samouczków na temat handlu domenami. Wszystkie są świetne i niezwykle pomocne, jeśli nawet nie wiesz, od czego zacząć. Ale jest w tym jedno „ale”. Domeniarstwo jest łatwe do odtworzenia, ale trudne do opanowania. Wszystkie uświęcone metody stosowane w branży szybko stają się stare i nieskuteczne. Musisz więc być elastyczny, przebiegły i przeszywający domenę dzięki swoim własnym, unikalnym metodom.
  •  Domeniarstwo nie zajmie ci całego czasu. Pomimo tego, że domeniarstwo wymaga dużo praktyki i wiedzy, po opanowaniu będziesz w stanie uzyskać przychód ze sprzedaży domen w niepełnym wymiarze godzin.
  •  Domeniarstwo w praktyce etycznej i prawnej. Niektórzy uważają, że domeniarstwo jest nieetyczne. Powodem jest to, że wielu właścicieli firm i dużych korporacji ma problem z uzyskaniem odpowiedniej nazwy domeny, ponieważ zostały już wybrane najlepiej pasujące warianty. Jednak lepiej traktować nazwy domen jak domy sprzedawane w świecie offline. W domeniarstwie nie ma nic nielegalnego.

Jak wybrać rejestratora domen i dostawcę usług hostingowych?

Rejestracja domeny zabezpiecza określoną nazwę domeny dla Ciebie, więc nikt inny w Internecie nie może jej używać, a hosting zapewnia potężny serwer, który ma stałe połączenie z Internetem.

Po stworzeniu idealnej nazwy domeny musisz ożywić swoją witrynę. Aby to zrobić, potrzebujesz:

  1. Zarejestruj swoją domenę
  2. Wybierz firmę hostingową

Są firmy, które działają jako punkt kompleksowej obsługi – możesz zarejestrować swoją nazwę domeny i hostować ją w tej samej firmie. Mimo to wielu właścicieli witryn nie chce tego robić. Ponieważ rejestracja i hosting strony internetowej w różnych firmach jest jak podwójny pas i aparat ortodontyczny. Jeśli coś pójdzie nie tak z firmą hostingową, nadal będziesz mieć nazwę domeny.

Zacznijmy od rejestratorów domen. Dziś masz do wyboru mnóstwo rejestratorów. Ale zanim podejmiesz ostateczną decyzję o rejestracji nazwy domeny u określonego rejestratora domen, musisz skupić się na następujących kwestiach.

  1. Opcja transferu domeny. Na pewno nie będziesz chciał przenieść nazwy domeny następnego dnia po zakupie. Ale nadal pewnego dnia może pojawić się możliwość przeniesienia się do innej domeny. Upewnij się więc, że w Twojej obecnej polisie znajdują się szczegóły dotyczące przelewu.
  2. Szczegóły cennika Jesteśmy całkowicie pewni, że przy wyborze odpowiedniego rejestratora stron internetowych najważniejsze będą ceny. Zalecamy jednak zwracanie szczególnej uwagi na wszystkie zasady polityki cenowej. Dotyczy to wszystkich dodatkowych kosztów, które mogą wystąpić podczas korzystania z niestandardowej domeny.
  3. Obsługa klienta. Uwierz nam, będziesz potrzebować opiekuńczego i pomocnego menedżera wsparcia, jeśli coś pójdzie nie tak z twoimi nazwami domen. W każdym razie musisz upewnić się, że jest osoba, która sprawnie rozwiąże twoje problemy.
  4. Usługi dodatkowe Jak powiedzieliśmy wcześniej, istnieje wielu rejestratorów, którzy będą walczyć o swoich klientów w każdy możliwy sposób. Z tego powodu wielu rejestratorów domen oferuje wiele dodatkowych funkcji tylko do rejestracji nazwy domeny.
  5. Łapanie domen. Musisz płacić roczną opłatę za utrzymanie nazwy domeny. Po upływie roku musisz przedłużyć użytkowanie domeny i zapłacić za kolejne lata. Czasami właściciel witryny może zapomnieć o przedłużeniu nazwy domeny. I nagle pojawia się w czyichś rękach. Aby uniknąć tej żałosnej sytuacji, niektórzy rejestratorzy witryn przechowują Twoją nazwę domeny, abyś mógł poświęcić czas i zapłacić za nią, zanim domena przejdzie na innego właściciela.

Wybraliśmy kilku rejestratorów, których tak naprawdę szanujemy i gotowych oddać im pieniądze.

NamecheapWyszukaj nazwę domenyNamecheap jest łatwo jednym z najpopularniejszych rejestratorów nazw domen. Ludzie mają upodobanie firmy za ich przyjazny dla użytkownika i prosty interfejs. Dostarczają również najwyższej jakości strony do zarządzania domenami, przystępne cenowo nazwy domen wraz z bezpłatną usługą DNS i szyfrowaniem WHOIS. SSL jest przeznaczony dla tych, którzy szukają dodatkowych sposobów wzmocnienia domeny.

Teraz możesz zarejestrować nazwę domeny w Namecheap za około 11 USD rocznie. 1 rok bezpłatnej ochrony WHOIS stanowi bonus. Co więcej, Namecheap stworzył wiele filmów na temat rozwiązywania problemów.

Kolejną rzeczą, którą uwielbiamy w Namecheap, jest poręczny i intuicyjny proces realizacji transakcji. A ich ogromna baza wiedzy zasługuje na wysokie pochwały. Jedną z drobnych wad jest to, że obsługują jedynie czat. Nie wpływa to jednak na ich szybkość reakcji i pomoc.

BluehostBluehost

Bluehost to kolejny popularny rejestrator domen, który jest uważany za świetną opcję dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją podróż online. Są również dobrze znane jako firma hostingowa. Jeśli szukasz jednego miejsca do rejestracji i hostowania domeny, Bluehost może być idealnym rozwiązaniem.

Zazwyczaj ludzie wybierają Bluehost ze względu na uniwersalną opcję rejestracji i hostingu domeny. Nie możemy nie tylko podziwiać ich wybitny zespół wsparcia, który jest dostępny o każdej porze dnia i nocy przez cały rok. Jesteśmy całkowicie pewni, że zdecydowana większość ludzi wybiera Bluehost tylko ze względu na wsparcie.

HostGator

HostgatorHostGator to rejestrator nazw domen i usługa hostingowa w jednym. Firma jest doskonałym wyborem zarówno dla początkujących, jak i zręcznych użytkowników. Oferują one opłacalną rejestrację domen i pakiety hostingowe za jedyne 5 USD miesięcznie, co jest dosłownie nagrodą.

Jeśli polujesz na jakąś decyzję dotyczącą pakietu w celu utrzymania witryny, rozważ dokładnie HostGator. Ponadto twierdzą, że mają 99,99% czasu sprawności, co oznacza, że ​​prawie zawsze będziesz online.

Obecnie ponad 10 milionów stron internetowych korzysta z usług HostGator. To naprawdę firma, która ma wszystko, czego potrzeba, aby od razu rozpocząć działalność w Internecie.

GoDaddyIdź TatoKażdy, kto kiedykolwiek był zainteresowany kupnem nazwy domeny, słyszał o GoDaddy. Jest to naprawdę jedna z najbardziej renomowanych i dużych firm oferujących rejestrację nazw domen i usługi hostingowe. GoDaddy jest największym rejestratorem nazw domen na świecie, a także oferuje wiele dodatkowych usług.

Zasadniczo pobierają opłatę w wysokości 15 USD rocznie za rejestrację domeny. Jednak uruchamiają również różne oferty specjalne, w których można zarejestrować domenę za 1 USD.

GoDaddy zapewnia doskonałą obsługę, ale nie ma ograniczeń co do doskonałości. Wierzymy, że mogą ulepszyć swój projekt i interfejsy, aby poprawić interakcję użytkowników. Tak, doskonale dostarczają to, co powinni, ale ich polityka sprzedaży jest nieco irytująca.

Jeśli potrzebujesz ich wykwalifikowanego wsparcia, będziesz mógł zarówno pisać, jak i dzwonić do nich. W obu przypadkach możesz wybrać, czy problemy zostaną rozwiązane poprawnie.

Jedyną rzeczą, której absolutnie nienawidzę w Godaddy, jest trudna sprzedaż po wybraniu nazwy domeny. Dodatki, które próbują dodać do koszyka, to trochę za dużo, a dla nowicjuszy mogą być dość mylące. Osobiście użyłbym Namecheap, Bluehost lub Hostgator nad Godaddy, tylko z tego powodu.

DreamhostHosting DreamhostDreamhost istnieje na rynku od ponad 20 lat. Z czasem okazały się niezawodną i stale rozwijającą się firmą, która obecnie łączy funkcje rejestratora nazw domen i funkcje hostingu.

Dreamhost zapewnia wiele przydatnych usług i dodatków, takich jak rozszerzenia nazw domen, bezpłatna prywatność domeny, przydatne ustawienia i opcje kontroli dla Twojej domeny i wiele innych.

To powiedziawszy, rzadko oferują zniżki. Ponadto musisz zwrócić uwagę na ich zasady, zanim zdecydujesz się przenieść na nie nazwę swojej domeny.

Najnowsza cena za domenę .com TLD wynosi 14 USD, przy niższych cenach za inne rozszerzenia.

Flippa

FlippaFlippa to wyłącznie rynek handlu nazwami domen. Dość często istnieje mnóstwo nazw domen i stron internetowych za jedyne 1 USD. W tym momencie Flippa może stać się właściwym miejscem na rozpoczęcie podróży online.

Co więcej, możesz kupić domenę z solidnym profilem linku zwrotnego i wysokim wynikiem DA, co nieuchronnie da ci kopa w SERP. Chodzi tylko o to, że po otrzymaniu nazwy domeny w Flippa musisz się zarejestrować i hostować w innym miejscu.

Wybór odpowiedniego dostawcy hostingu

Teraz zanurzmy się w proces tworzenia fundamentów dla Twojej witryny. Innymi słowy, oceńmy różnych dostawców hostingu. Często nie docenia się znaczenia właściwego wyboru hostingu.

Podajemy tutaj 5 solidnych powodów, dla których hosting odgrywa kluczową rolę w sukcesie Twojej witryny.

  1. Wolne serwery obniżają komfort użytkowania. Jeśli Twoja witryna jest hostowana na wolnych serwerach, pozostanie powolna bez względu na to, jak bardzo starasz się zoptymalizować jej szybkość. Co gorsza, według najnowszych badań przeprowadzonych przez KissMetrics strony, których ładowanie trwa dłużej niż 3 sekundy, charakteryzują się ekstremalnym współczynnikiem odrzuceń, co przekłada się na niższy ranking w wyszukiwarkach.
  2. Serwery, które często nie działają, odrzucają użytkowników. Jeśli serwery hostingowe często nie działają, nieuchronnie zirytuje to klientów. W rezultacie zapomną o tobie i nigdy nie wrócą.
  3. Twoja niepewna strona internetowa to kąsek dla oszustów. Jeśli zdecydujesz się hostować na niepewnych i podejrzanych serwerach, pamiętaj, że będziesz zagrożony przez hakerów, złośliwe oprogramowanie i innych oszustów.
  4. Witryny o dużym natężeniu ruchu wymagają dodatkowych uprawnień. Zasadniczo głównym celem każdego właściciela witryny jest przyciągnięcie ruchu do swoich witryn. Dlatego musisz upewnić się, czy Twój serwer hostingowy jest gotowy do obsługi 1000, 2000, a nawet 10 000 zapytań jednocześnie. Jeśli nie, to jakie są wątpliwości? Odejdź od takich serwerów.
  5. Słaba obsługa klienta wpędzi Cię nerwicę. Nie ma nic bardziej irytującego niż okropna obsługa i wsparcie, które tak naprawdę nie wspiera ani nie pomaga, ale pogarsza sytuację. Zwłaszcza, gdy Twoja strona internetowa nie działa i musisz jak najszybciej sobie z tym poradzić.

Zanim poznasz najdrobniejsze szczegóły najlepszych dostawców hostingu, przyjrzyjmy się ich najbardziej charakterystycznym cechom.Tabela porównawcza dostawców hostinguPrzed podjęciem decyzji o zakupie należy pamiętać o głównych zaletach i wadach wymienionych dostawców usług hostingowych.

Pro i kontra firm hostingowychTeraz, gdy znasz wszystkie zalety i wady dostawców hostingu, nadszedł czas, aby dokonać wyboru. Który hosting wybrać? A odpowiedź brzmi „gruby” „w zależności od sytuacji”.

Chodzi o to, że różne strony internetowe mają różne możliwości. Nic dziwnego, że mała strona startowa wymagałaby innych funkcji niż strona dużej korporacji, która może zatrudnić armię ekspertów SEO, aby utrzymać i wzmocnić widoczność firmy w Internecie.

Przed podjęciem ostatecznej decyzji zalecamy pamiętać o wielkości witryny.

Dla początkujących

Jeśli jesteś nowicjuszem z ograniczonym budżetem i wiedzą, wypróbuj pakiet podstawowy HostGator.

Zalecamy to zrobić z następujących powodów:

  •  Jako początkujący będziesz mieć prawdopodobnie niedostateczny budżet. Tak więc szansa na zaoszczędzenie kilku dolców będzie dla Ciebie mile widziana.
  •  Dzięki HostGator możesz skoncentrować się na uruchomieniu podstawowej, ale solidnej strony internetowej i zacząć aktualizować swoją wiedzę.
  •  Podstawowy plan HostGator pozwala skakać na lepszy hosting, gdy zaczniesz zarabiać więcej na swojej stronie.
  •  Za jedyne 4 USD miesięcznie otrzymasz nieograniczoną przepustowość, niepomierne miejsce na dysku i e-maile dla swojej domeny. Ponadto HostGator zapewnia wyjątkowo przyjazny dla użytkownika cPanel, łatwą instalację WordPress, tworzenie kopii zapasowych danych, obsługę klienta i po prostu idealny czas pracy serwera, dzięki czemu masz pewność, że Twoja witryna będzie zawsze online.

Dla pośrednich właścicieli stron internetowych

Jeśli już zainwestowałeś dużo pieniędzy w swoją firmę internetową, ale nadal chcesz wypróbować coś nowego, uruchamiając kilka stron jednocześnie, wybierz BlueHost.

Dlatego

  •  Jeśli masz już solidną wiedzę praktyczną na temat tego, co dzieje się w biznesie online, z pewnością chcesz zacząć zarabiać więcej, uruchamiając pakiet stron internetowych. Przejście na BlueHost otworzy Ci drzwi do progresywnych usług i odrobinę wyższości w porównaniu do HostGatora.
  •  BlueHost oferuje najlepszą elastyczność i stabilność w swoich pakietach. Wówczas żaden z pakietów nie będzie kosztował fortuny.
  •  BlueHost to najlepsze miejsce do hostowania pośrednich stron WordPress. Jako bonus otrzymasz szereg przydatnych narzędzi do utrzymania i zabezpieczenia swojej witryny.

Dla doświadczonych właścicieli witryn

Jeśli Twoja witryna już się powiodła, masz dodatkowe fundusze i chcesz rozwinąć swoją działalność bez wykonywania codziennych zadań administracyjnych, wybierz pakiet Professional WPEngine.

  •  WPEngine zapewni Twojej stronie przyzwoitą szybkość, wydajność i bezpieczeństwo.
  •  Ten dostawca hostingu doskonale poradzi sobie ze wszystkimi przyziemnymi zadaniami administracyjnymi dotyczącymi zwykłej konserwacji witryny. Będziesz miał więcej czasu na zajmowanie się podstawowymi działaniami firmy.
  •  Możesz z pewnością liczyć na WPEngine, ponieważ doskonale poradzą sobie z ważnymi informacjami.
  •  Za WPEngine stoi grupa ekspertów SEO. I to właśnie sprawia, że ​​wyróżniają się z tłumu.

Jak wybrać CMS

Jak wybrać system zarządzania treściąCMS, system zarządzania treścią , jest absolutną koniecznością dla każdego właściciela witryny. Ponieważ jest to jedyny właściwy sposób obsługi dużej ilości tekstów w witrynie.

Zanim zasugerujemy najczęściej używany CMS, omówmy kilka podstaw.

Najpierw omówmy, dlaczego warto korzystać z CMS:

  •  Monituj o edycję. Korzystając z oprogramowania CMS, będziesz mógł edytować każdą stronę swojej witryny w jednym miejscu.
  •  Twoje bazy danych będą bezpieczne z CMS. Korzystając z CMS, możesz zepsuć dane swoimi ograniczeniami.
  •  Przyjazny dla użytkownika interfejs. CMS zapewniają gotowe narzędzia do formatowania treści i narzędzia do przesyłania multimediów. Większość zapewnia także opcję podglądu twoich roboczych artykułów.
  •  Nie musisz mieć wprawy w zarządzaniu zawartością witryny. Najlepsze jest to, że jeśli nie korzystasz z CMS, nie potrzebujesz żadnej wiedzy na temat HTML, aby ją edytować.
  •  Nie musisz prosić projektanta stron internetowych o pomoc. Korzystając z CMS, możesz łatwo tworzyć nowe strony internetowe, przesyłać zdjęcia i zmieniać zawartość swojego bloga, gdziekolwiek potrzebujesz.
  •  Automatyzacja. Zwykle CMS może zautomatyzować cały proces dostarczania treści. Oznacza to, że możesz zaplanować przyszłe publikacje i zasilać konta w mediach społecznościowych, e-sklepie i nie tylko.
  •  Elastyczność. Zdecydowana większość systemów CMS zapewnia przydatne i przydatne rozszerzenia i wtyczki. A ponieważ układ witryny i jej wygląd są indywidualne, możesz przeprojektować swoją witrynę i zachować zawartość bez większych trudności

Teraz, gdy jesteś przekonany o zaletach CMS, przyjrzyjmy się wyborom. Ale wcześniej pamiętaj o tych 3 pytaniach, które pokazują, w jaki sposób korzystasz z CMS.

  •  Czy masz jakieś doświadczenie? To więcej niż oczywiste pytanie, ale pamiętaj, że jeśli już pracowałeś z jakimkolwiek CMS, zalecamy wzbogacenie istniejącego doświadczenia i wybranie bardziej progresywnego oprogramowania. I odwrotnie, jeśli jesteś kompletnym nowicjuszem, twoim wyborem jest prosty podstawowy CMS, który da ci przyzwoity impuls do dalszego rozwoju.
  •  Które języki baz danych i skryptów preferujesz? Po raz kolejny, jeśli jesteś doświadczonym programistą MySQL lub PHP, nie ma sensu wybierać żadnego opartego na Javie CMS.
  •  Dokąd zmierzasz ze swoją witryną? Odpowiadając na to pytanie, będziesz mógł przechylić się w kierunku tego lub innego CMS. Niektóre strony internetowe muszą mieć kilka wtyczek, aby przekształcić się w pełnoprawną witrynę e-commerce, podczas gdy inne zmierzają w kierunku zwykłego rozwoju i produkcji przydatnych treści. Podejmij decyzję, aby uniknąć spalania pieniędzy.

Aby ułatwić sobie wyszukiwanie najlepszego oprogramowania, oto szybki przegląd najpopularniejszych systemów CMS:

  1. Uniwersalny CMS. WordPress to świetny wybór, jeśli chcesz uzyskać stabilną, kompleksową decyzję o zarządzaniu zawartością witryny.
  2. Najlepszy e-commerce CMS. Magento został pierwotnie opracowany jako specjalistyczny system CMS dla sklepów internetowych. Nic dziwnego, że obsługuje najlepsze możliwe wtyczki i opcje prowadzenia komercyjnej strony internetowej.
  3. Top CMS SEO. Drupal to system zarządzania treścią typu open source, który umożliwia uporządkowanie witryny pod kątem dowolnej wyszukiwarki w najbardziej efektywny sposób pod kątem SEO.
  4. CMS najlepszych małych firm. Joomla, platforma open source, jest łatwa do dostosowania i obsługi. Wystarczy pomyśleć o firmach, które polegają na Joomla w swoich witrynach: Ikea, Holiday Inn i Harvard University.

Krok 4. Zbuduj wewnętrzną strukturę swojej witryny

Nadszedł czas, aby wprowadzić ducha w twoją jeszcze martwą stronę internetową. Teraz musisz wypełnić swoją pustą witrynę treściami, które idealnie powinny przyciągnąć tłumy ludzi do Twojej witryny i przyciągnąć za Ciebie dodatkową gotówkę.

Blog Twojej witryny będzie mówił o Twojej wiarygodności i autorytecie wobec potencjalnych klientów. Im bardziej przydatne informacje znajdą użytkownicy w Twojej witrynie, tym lepiej. Jeszcze jedna rzecz, która sprawia, że ​​ludzie w ciebie wierzą, to osobowość pisarza. Zwykle wierzymy w te informacje, jeśli możemy zobaczyć prawdziwą osobę stojącą za wszystkimi tymi tekstami w Internecie.

Dobrą wiadomością jest to, że na samym początku nie ma potrzeby tworzenia solidnych długich książek lub przewodników. Możesz zacząć od jednego tego typu zawartości:

  1. Infografika. Niezwykle popularny typ treści, który przyciąga czytelników łatwą do przyswojenia informacją i wizualną reprezentacją złożonych faktów i liczb.
  2. Wideo Ludzie lubią oglądać filmy. Skorzystaj z tego.
  3. Zdjęcia. Kto nie lubi oglądać przypadkowych zabawnych zdjęć? Zwłaszcza, gdy po prostu doskonale obejmują każdy interesujący temat. Obraz jest również treścią. Skorzystaj z nich również.
  4. Wspólne artykuły. Tak, powinny też znajdować się na Twoim blogu. Możesz zacząć od średnich artykułów w 500-700 słowach. Później możesz nawet uzależnić się od pisania.

Połączenie filmów, zdjęć i artykułów tekstowych sprawia, że ​​witryna jest bardziej atrakcyjna wizualnie. Przyznaj, że opisanie obrazu lub podsumowanie infografiki jest o wiele łatwiejsze niż przeprowadzenie badań i opublikowanie artykułu na ten temat.

Pamiętaj też, że Twoja witryna powinna zawierać takie strony, jak:

  •  O nas
  •  Skontaktuj się z nami
  •  Często Zadawane Pytania
  •  Blog
  •  Polityka prywatności
  •  Zakres uprawnień

Są to strony, które przekazują użytkownikom najważniejsze informacje o Twojej firmie. Przygotuj się więc na znalezienie czasu i nadanie mu kształtu.

Jeśli masz dość tworzenia treści, istnieje rozwiązanie, które wiele osób uważa za nieetyczne. Mówimy to jednak tak, jak jest. Możesz ukraść treść. I to zależy od ciebie.

Możesz więc odwołać się do Wayback Machine lub… Google. W pierwszym przypadku możesz łatwo przejrzeć historię swojej nazwy domeny i przejąć starą wersję swojej domeny dla własnej korzyści. Sztuką jest to, że możesz po prostu skopiować i wkleić znalezioną treść, ponieważ była już nieaktualna i nie znajduje się w indeksie Google. Ale możesz dać tym starym stronom drugie życie.

W przypadku Google możesz absolutnie legalnie zobaczyć poprzednią wersję strony internetowej, innymi słowy jej wersję buforowaną. Tak, roboty Google nie tylko grasują po Twojej stronie, ale także robią jej zdjęcia i przechowują te informacje jako kopię zapasową.

Szczerze mówiąc, jest to raczej przydatna opcja. Zwykle ludzie używają buforowanych wersji strony, aby znaleźć informacje, które nie są już dostępne w bieżącej wersji witryny. Również buforowanie Google przydaje się, gdy witryna jest wyłączona, a użytkownik nadal może uzyskać do niej dostęp, korzystając ze stron buforowanych przez Google.

Drugim powodem, by pokochać pamięć podręczną Google, jest to, że kiedy internauci są poza Internetem, mogą nadal przewijać strony internetowe, używając pamięci podręcznej Google.

Krok 5. Dbaj o świeżość swojej witryny

Twoja strona wymaga regularnego odświeżania. Oto 3 główne rzeczy, na których należy się skupić podczas aktualizacji witryny :

  •  Problemy z bezpieczeństwem
  •  Zawartość
  •  Projekt

Problemy z bezpieczeństwem

Bezpieczeństwo Twojej witryny jest niewątpliwie najwyższym priorytetem podczas optymalizacji online. Nikt nie chce zostać zhakowany i stracić wszystkie znaczące dane. Mając to na uwadze, musisz zadbać o informacje o swojej witrynie, a także o dane prywatne klientów. Ponieważ jeśli zapewnisz niskie bezpieczeństwo, zranisz witrynę, a Twoi klienci odejdą do konkurencji dzięki lepszym opcjom bezpieczeństwa danych.

Zachowaj świeżość treści

Regularne aktualizacje treści Twojej witryny mogą Ci pomóc na wiele sposobów. Mianowicie:

  •  Aktualne treści przyciągają więcej ruchu do Twojej witryny. Pomaga także budować zaufanie klientów.
  •  Świeża zawartość pomaga zwiększyć twoją władzę domenową. Regularnie publikując nowe treści, pokażesz Google, że jesteś stabilnym i rozwijającym się zasobem, a zatem możesz zaufać.
  •  Zmieniona strategia słów kluczowych pozwala wygrać z konkurencją. Ważne jest również zaktualizowanie słów kluczowych. Ponieważ firmy internetowe nigdy się nie kończą, stale się rozwijają, a Twoim celem jest ciągłe śledzenie i dostarczanie czytelnikom najbardziej odpowiednich i świeżych informacji.

Odświeżony projekt

To tutaj zawodzi wielu właścicieli firm. Ponieważ koncentrują się wyłącznie na treściach i kwestiach marketingowych, ignorując przy tym znaczenie projektowania i nawigacji ich stron internetowych. Bądź więc na bieżąco z następującymi informacjami:

  •  Konstrukcja przyjazna dla urządzeń mobilnych. Ponad 74% ruchu internetowego pochodzi obecnie z urządzeń mobilnych. Oznacza to, że nie można zignorować konieczności zapewnienia wygodnego i responsywnego projektu użytkownikom mobilnym. Ponieważ możesz łatwo stracić ponad połowę swoich perspektyw!
  •  Skoncentruj się na potrzebach klientów docelowych. Każdy pojedynczy formularz internetowy, przycisk i przewijanie powinny odzwierciedlać zachowanie klientów. Pamiętaj jednak, że z czasem docelowi odbiorcy mogą się zmienić. Musisz więc wprowadzić odpowiednie zmiany również na swojej stronie internetowej.

Krok 6. Wprowadź odpowiednią strategię SEOSEO dla strony internetowej

Jako początkujący w biznesie online możesz wziąć SEO za niepotrzebny wydatek. Ale uwierz nam, to jest warte każdej zainwestowanej monety i spędzonej minuty. W dzisiejszych czasach SEO odgrywa znaczącą rolę dla każdej wielkości firmy: duża korporacja, średnie firmy i mały lokalny biznes mogą w ogóle skorzystać z SEO. I oto dlaczego.

Zasadniczo masz do czynienia z dwiema stronami SEO:

  •  Na stronie optymalizacji obejmuje wszystkie działania można podjąć, aby poprawić swoje indywidualne strony internetowe. Obejmują one formatowanie, adresy URL, opisy stron, nawigację w witrynie, szybkość ładowania i responsywny projekt.
  •  Optymalizacja poza stroną obejmuje wszelkie działania wykonywane w ramach wewnętrznej struktury witryny. Zazwyczaj większa część SEO poza stroną wymaga budowania linków. Ale nie zapomnij o mediach społecznościowych, profilach Twojej firmy i blogach.

Aby rozpocząć strategię SEO, wykonaj 6 prostych kroków :

  1. Przeprowadź badanie słów kluczowych. Zalecamy przeprowadzenie czegoś więcej niż zwykłego badania słów kluczowych. Utwórz długą wyczerpującą listę docelowych słów kluczowych. Mając je wszystkie, będziesz mógł wybrać te najlepsze i przewyższyć konkurencję. Jeśli prowadzisz małą lokalną witrynę internetową, najbardziej skorzystasz z kierowania na słowa kluczowe z długim ogonem. Skorzystaj z Google Keyword Planner, aby odkryć najlepsze niszowe słowa kluczowe i rozpocząć generowanie treści na podstawie tych słów kluczowych. Jest to dobrze przetestowana metoda osiągania najwyższej pozycji dzięki SERP.
  2. Optymalizacja słów kluczowych. Musisz stale dodawać nowe słowa kluczowe do całej witryny, aby uzyskać naturalne rankingi i śledzić najnowsze trendy w Internecie. Takie podejście nie tylko zapewni lepszą treść Twoim klientom, ale pokaże Google, że Twoja firma jest na najwyższym poziomie i odpowiednia.
  3. Zdobądź zaufanie i autorytet. Jednym z powodów, dla których ludzie promują swoje witryny internetowe, jest zaufanie Google i Twoich klientów. Strategiczne budowanie linków to najlepsza metoda do wykazania swojego autorytetu. Wypróbuj blogowanie dla gości i generowanie treści, które inni lubią udostępniać.
  4. Śledź swoje postępy. Uważnie obserwuj swoje dane i dane analityczne. Nawet najmniejsze zmiany w Google Analytics sygnalizują, że musisz dostosować swoją strategię.
  5. Utrzymaj swoje rankingi. Ulepsz i powiększ swoją stronę internetową, aby utrzymać się na najwyższych pozycjach tak długo, jak to możliwe. Prowadzenie strony internetowej i osiąganie z nią wysokich pozycji nie oznacza, że ​​to byłby końcowy punkt twojej pracy. Aby uzyskać stały przepływ ruchu, musisz zawsze nadążać za konkurencją i stać się lepszym niż oni.
  6. Zacznij od początku. Po wykonaniu wszystkich powyższych kroków zacznij od samego początku. Zoptymalizuj każdą stronę swojej witryny w górę iw dół.

Podsumowując kroki, które musisz podjąć – zacznij od strategii słów kluczowych i zastosuj je w swojej witrynie. Następnie promuj swoją witrynę za pomocą mediów społecznościowych, budowania linków i lokalnych firm Google. Podczas tego procesu stale sprawdzaj dane analityczne, aby oceniać skuteczność słów kluczowych i wprowadzać niezbędne zmiany w strategii. Gdy tylko uda Ci się ustawić początkowe słowa kluczowe, powtórz wszystkie kroki od samego początku.

Kolejnym powodem, dla którego warto wybrać SEO, jest uczynienie Twojej witryny atrakcyjną dla reklamodawców. Z naszego doświadczenia wynika, że ​​wysokiej jakości strony internetowe spotykają się z gotowym rynkiem. W rezultacie możesz również podnieść ceny za kontekstowe linki zwrotne. Ludzie zazwyczaj kupują linki z witryn o wysokim rankingu SB i zdrowym profilu linków zwrotnych.

Krok 7. Jak poznać efektywność swojej witryny?

Podjęcie decyzji o koszcie firmy jest niezbędne do maksymalizacji wypłaty, gdy zdecydujesz się ją sprzedać jednego dnia. Zasadniczo możesz użyć jednego z tych 2 sposobów, aby uzyskać przybliżoną wycenę swojej witryny:

  1. Pomnóż roczną sprzedaż przez średnią wielokrotność w branży
  2. Pomnóż swój roczny zysk przez średnią wielokrotność w branży

Istnieje wiele czynników, które decydują o sukcesie każdej witryny. Ale to 5 wskaźników marketingu cyfrowego, o które powinieneś dbać każdego dnia.

  1. Współczynnik konwersji. Ten wskaźnik ma bezpośredni związek z ogólnym sukcesem online. Tak wiele osób przechodzi od zwykłych użytkowników do klientów. Codzienne monitorowanie współczynnika konwersji pozwoli Ci dowiedzieć się, co najlepiej sprawdza się w przypadku potencjalnych klientów.
  2. Wyświetlenia strony na odwiedziny. Ten kluczowy wskaźnik pokazuje, jak dokładnie ludzie korzystają z Twojej witryny i ile stron przeglądają przed odrzuceniem lub rejestracją.
  3. Profil linku zwrotnego. Google ocenia Cię na stronach internetowych, które prowadzą do Ciebie. Im więcej jakości i autorytatywnych linków zwrotnych zdobędziesz w swoim profilu, tym wyższy ranking uzyskasz.
  4. Powróć gości. Ten wskaźnik pokazuje, ile osób zaangażowało się w Twoje treści, chętnie dziel się nimi z innymi i rekomenduj jako zaufaną stronę internetową. I za każdym razem wracaj do swojej witryny.
  5. Wyszukiwarki i strony docelowe. Ważne jest, aby każda strona internetowa wiedziała, gdzie jest lepiej w przypadku tych lub innych słów kluczowych, jakie są zapytania, za pośrednictwem których przyciągasz użytkowników, oraz jak dobre są Twoje strony docelowe w przyciąganiu i utrzymywaniu klientów.

Krok 8. Dołącz do programu partnerskiego, aby zarobić więcej

Program polecający MageNet został stworzony dla twoich dogodnych zarobków. Ogólny proces rekomendacji wygląda następująco:

Zapraszasz osoby z linkiem polecającym – Zarabiają na swoich witrynach – Co miesiąc otrzymujesz 10% prowizji od tego, co zarabiają

Teraz nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych działań, aby otrzymać prowizję za polecenie. Dzięki naszym gotowym kreacjom miesięczny 10% to tylko dwa kliknięcia.

Kreacje są pogrupowane w sześć kanałów. Użyj tej, którą lubisz najbardziej lub wszystkich razem, aby szybciej osiągnąć 1000 USD miesięcznie .

  •  Emailing. Użyj go, aby wysyłać wiadomości e-mail za pośrednictwem istniejącej bazy subskrybentów;
  •  Banery. Wybierz między różnymi rozmiarami i umieść banery na swoich stronach, aby zmaksymalizować liczbę osób dołączających do MageNet za pomocą linku;
  •  Skype. Poinformuj o Programie Poleceń, używając gotowych komunikatów;
  •  Twitter. Krótki i zwięzły tweet, który możesz udostępnić, logując się na swoje konto;
  •  Facebook. Trzy posty na blogu zawierające przydatne informacje na temat monetyzacji z pewnością przyciągną odbiorców zainteresowanych zarabianiem pieniędzy na swoich stronach internetowych;
  •  LinkedIn. Skopiuj i wklej te wiadomości – udostępnianie linku polecającego nigdy nie było łatwiejsze;

Dlaczego program polecający MageNet?

  •  Zarabiasz na zawsze – można odnieść ludziom raz, ale dostać prowizję w ujęciu miesięcznym
  •  Zarabiasz bez ograniczeń – im więcej osób zaprosisz, tym więcej zarobisz pieniędzy
  •  Jesteś bezpieczny – używamy algorytmu uczenia maszynowego, aby chronić Cię przed oszustwem

Zrób dziś pierwszy krok w kierunku 1000 USD zarobionych co miesiąc – wybierz kreacje, które chcesz wykorzystać, i zyskaj. Twoja 10% prowizja za polecenie jest tak blisko, po prostu kliknij i chwyć ją.

Dodaj własne strony, blogi, polecaj znajomych i zarabiaj 1000 $ + / miesięcznie

 

Top