Jak założyć zyskowny blog

Jak założyć zyskowny blog

http://www.fitpark.pl/otwarte-strefy-aktywnosci-program-osa.html

Przed wybraniem jakiegoś biznesowego pomysłu na rozwój dobrze byłoby przeanalizować, jaki zysk może potencjalnie przynieść i jak spełnić oczekiwania finansowe. Jeśli jesteś otwarty na sugestie, jak założyć dochodowy blog, nasza krótka analiza możliwości i kilka statystyk pozwoli ci wybrać własny kierunek.

Jeśli masz wspólny blog, na którym dzielisz się swoimi przemyśleniami z czytelnikami, może on również stać się świetną „witryną rakietową” dla zarobków. Wystarczy zastosować sprawdzone narzędzia do zarabiania na blogach. Dowiedzmy się, jak zamienić standardowego bloga w dochodowy biznes online. Jeden blog może przynieść nawet miliony dolarów rocznie, a właściciele takiego bloga korzystają z instrumentów dostępnych dla każdego. Dlaczego więc nie spróbować osiągnąć takich samych rezultatów?

Jak założyć dochodowy blog

Czynniki wpływające na zysk blogu

Istnieje wiele czynników, które wpływają na dochody z blogowania. Wszystko sprowadza się do jednego, najważniejszego czynnika w każdej aktywności online (porozmawiamy o tym później). Założenie dochodowego bloga wymaga badań i przygotowań. Oto główne aspekty do rozważenia:

Temat na blogu

We wszystkich pozostałych kwestiach popularność określonego tematu w Google jest proporcjonalna do potencjalnego dochodu z blogowania w tym temacie. Pierwszą wskazówką, jak stworzyć dochodowy blog, jest przeanalizowanie liczby wyszukiwań określonych zapytań. Im więcej osób jest zainteresowanych tym tematem, tym więcej czytelników może potencjalnie przyciągnąć Twój blog. Dlatego więcej wyświetleń i kliknięć reklam możesz uzyskać.

Ale to nie jest tak proste, jak się wydaje. Bez względu na wybrany temat musisz być w stanie wygenerować wysokiej jakości treści na wybrany temat. Dlatego wielu początkujących wybiera temat, który ich interesuje lub ten, który jest ich obszarem zawodowym. Na przykład lekarz zdecydowanie napisze lepiej o medycynie niż w samochodzie. Dlatego właściwy wybór tematu opłacalnego blogowania powinien stanowić kompromis między popularnością w Google a możliwościami autora, ponieważ bezpośrednio określa jakość treści.

Jakość treści

Jakość treści
Aby czytelnik regularnie odwiedzał bloga, bloger musi generować ciekawe, unikalne treści na tematy popularne wśród użytkowników Internetu. A jakość musi być stabilna, aby zwiększyć liczbę czytelników. Dobra treść pomaga budować dochodowy blog na samym początku, gdy bloger musi zyskać popularność wśród użytkowników online. Treść staje się „dobra”, gdy daje czytelnikom to, czego chcą, gdy jest to interesujące dla potencjalnych reklamodawców i innych partnerów do zarabiania pieniędzy.

Zachowanie użytkowników

Zachowanie użytkowników
Rozważmy, że chcesz zarabiać na standardowych reklamach na blogu. Im więcej wyświetleń banerów twoi czytelnicy, tym więcej zarobisz. Aby uzyskać maksymalny dochód z blogowania tego rodzaju, musisz sprawić, aby czytelnik odwiedził jak najwięcej stron blogu. Tak więc zachowanie zwykłego użytkownika bloga powinno być następujące: czyta jakiś post na blogu, następnie przechodzi do innego i jeszcze jednego itd. Twoim zadaniem jest utrzymywanie użytkownika na stronie bloga tak długo, jak to możliwe. Jak można to osiągnąć? Przede wszystkim musisz mieć wygodną nawigację na blogach. W tym aspekcie istotna jest użyteczność blogów i inteligentne łącza wewnętrzne.

W zależności od wybranych przez Ciebie źródeł dochodu na blogu musisz dostosować witrynę do potrzeb użytkowników. Jeśli sprzedajesz jakiś e-book, głównym celem jest kliknięcie przycisku zakupu przez czytelnika. Elementy treści, projekt bloga należy odpowiednio do tego dostosować. Jeśli chcesz sprzedawać indywidualne programy fitness, musisz także opracować polecaną subskrypcję na blogu z dostępem do niektórych płatnych treści. To Ty decydujesz, jak czytelnik może zachowywać się na stronie. I możesz sprawić, by zachowywał się tak, jak potrzebujesz.

Ilość i jakość ruchu

Właśnie o to chodzi w SEO. Ruch w jego ogólnym znaczeniu to ilość informacji przesyłanych przez jakiś kanał danych. W przypadku ruchu na stronie lub blogu jest liczba odwiedzających, liczba ich kliknięć i wyświetleń. Zobaczmy średni dochód z bloga, powiedzmy 200 odwiedzających dziennie:

  1. Codziennie na twoich stronach blogu przychodzi 200 osób
  2. 10 osób dziennie subskrybuje biuletyn e-mail (przeznaczony do skłonienia użytkowników do zakupu niektórych produktów)
  3. 1 z 10 subskrybentów newslettera kupuje niektóre z podstawowych produktów, które kosztują 20 USD.
  4. 1 z 500 kupujących staje się Twoim stałym klientem, który wydaje setki, a nawet tysiące dolarów na produkty premium. Powiedzmy, że wydają 1000 USD na zakup niektórych produktów premium.

Okej, więc jest 30 dni w miesiącu, 6 000 odwiedzających miesięcznie. 300 z nich zostaje subskrybentami biuletynu, 30 z nich kupuje podstawowy produkt za 20 USD. Tak więc miesięczny dochód ze sprzedaży podstawowych produktów wynosi 600 USD. 3 z 30 kupujących wydaje 1000 USD każdy. Twój miesięczny dochód wynosi około 3600 USD. A to 155 520 USD rocznie! W rzeczywistości dochód ten opiera się głównie na 3 stałych klientach miesięcznie, tj. 36 stałych klientach rocznie.

To tylko przybliżona próbka potencjalnego dochodu ze sprzedaży produktów za pośrednictwem bloga. Wysokość dochodu i zysku zależy bezpośrednio od:

  •  Wielkość ruchu
  •  Jakość ruchu
  •  Źródła ruchu

Rozważmy inną sytuację: masz duży ruch, tysiące odwiedzających dziennie, ale użytkownicy ci raczej nie będą zainteresowani kupnem czegokolwiek. Po prostu używają Twojego bloga, aby poszerzyć swoją wiedzę w zakresie ich zainteresowań. Dobrym tego rodzaju przykładem jest blog o życiu celebrytów. Ludzie z różnych kategorii wiekowych, statusu i dochodów lubią czytać o celebrytach, ale robią to dla rozrywki, bez zamiaru kupowania czegokolwiek. Usługa, za którą potencjalnie mogą zapłacić, to spotkanie z gwiazdą popu. Ale kto może świadczyć taką usługę oprócz gwiazdy i jego zespołu?

Taki ruch to jednak świetny sposób na założenie bloga w celu czerpania zysków z reklam.

Jakość ruchu oznacza szanse na konwersję wyświetleń bloga i czytelników na realny dochód. Aby być blogiem wysokiej jakości, czytelnicy muszą być bardzo zainteresowani Twoim tematem, a sam temat musi być odpowiedni do sprzedaży produktów (e-booków, polecanych treści, sesji coachingowych itp.).

Jakość ruchu zależy bezpośrednio od jego źródeł. Możesz wydać ogromne pieniądze na linki zwrotne, aby przyciągnąć więcej użytkowników, ale jeśli reklamy te znajdują się na stronach internetowych z zupełnie innych obszarów, niezwiązanych z Twoim tematem, trudno byłoby przekształcić taki ruch w rzeczywiste przychody z blogów. Dlatego powinieneś pracować nie tylko nad zwiększeniem ruchu, ale też z uwagą wybieraj źródła ruchu, aby zwiększyć jego jakość i potencjalną rentowność.

Jak obliczyć dochód z bloga?

Bez względu na to, czy planujesz rozpocząć blogowanie dla zysku, czy już to robisz, plan obliczeń jest taki sam:

  •  Zdefiniuj zachowania zorientowane na przychody na blogu
  •  Zdefiniuj wartość finansową każdego zachowania
  •  Oblicz, ile działań zorientowanych na przychody są wykonywane przez odwiedzających blog miesięcznie
  •  Oblicz całkowitą wartość wszystkich działań według wszystkich kierunków zachowań zorientowanych na przychody.

Dobra, wydaje się, że potrzebujemy wyraźnej próbki. Załóżmy, że istnieje blog, który zarabia sprzedając oprogramowanie i pokazując Google AdSense. Średni przychód ze sprzedaży każdego programu wynosi 10 USD. Średni przychód z reklam Google wynosi 6 USD za 1000 wyświetleń.Zysk z blogowania

Blog ma 20 000 odwiedzających miesięcznie, którzy generują około 50 000 wyświetleń miesięcznie. Przychody z Google AdSense wynoszą 300 USD miesięcznie. Program kupuje około 100 na 20 000 odwiedzających miesięcznie, więc przychód ze sprzedaży produktu wynosi 1000 USD. Całkowicie nasz przykładowy blog zarabia 1300 USD miesięcznie.

Jest to bardzo podstawowa próba pokazująca mechanizm obliczania przychodów. Planując, jak stworzyć dochodową stronę internetową, możesz zrobić takie same prognozy dotyczące przyszłych zarobków. Pomaga dowiedzieć się, ilu użytkowników faktycznie potrzebujesz i jakie źródła dochodów musisz włączyć, aby uzyskać oczekiwane zarobki.

Ile blogerów faktycznie zarabia?

Patrząc na nasze podstawowe obliczenia, możesz pomyśleć, że blogowanie nie jest tak opłacalne, jak się spodziewałeś. Jest to częściowo prawdą, ponieważ blogowanie jest DUŻO ZYSKQWNIEJSZE, niż się spodziewasz.

Blogger zarobił pieniądze
Na dowód tego pomysłu sprawdź liczby w raporcie przychodów współczesnych blogerów.

Blog HuffingtonPost przynosi właścicielowi, Ariannie Huffington, około 30 000 USD dziennie. Całkowita wartość witryny wynosi 21,82 mln USD. Głównym źródłem dochodów tego bloga są reklamy Pay Per Click.

Blog Mashable zarabia około 15 800 USD dziennie, a jego wartość wynosi obecnie 11,52 miliona USD. Główny dochód generowany jest z banerów reklamowych, a także z bloga Techcrunch, który zarabia 14 800 USD dziennie.

Nie słuchaj ludzi, którzy twierdzą, że SEO i reklamy online nie żyją. Nigdy nie będą martwi, tylko będą ewoluować. Miliony dolarów zarabia dziś jeden blog w obszarze reklamy i sprzedaży partnerskiej, a nic nie wskazuje na to, że jutro przychody z reklam bloga znikną. Ani jutro nie w dalekiej przyszłości.

Anonimowy sondaż pokazuje, że średni dochód blogera, który odwiedza 100 000 odwiedzających miesięcznie, wynosi od 2000 do 3000 USD. Jednak w zależności od różnorodności potencjalnych źródeł dochodów i narzędzi do optymalizacji blogów kwota może się znacznie różnić.

Jak zarabiać na blogach?

Istnieją dwa główne rodzaje pieniędzy zarabianych na blogach:Jak zarabiać na blogach

  •  Pasywny dochód
  •  Aktywny dochód

Dochód pasywny to taki, który nie wymaga wiele czasu. Na przykład, aby stworzyć dochodowy blog, możesz zasubskrybować różne usługi reklamowe, sprzedając im miejsce na reklamy na twoich stronach. Mogą to być banery lub reklamy tekstowe umieszczone na blogu. Pieniądze można zarobić na wyświetleniach reklam (za każdym razem, gdy reklama jest wyświetlana użytkownikowi witryny, dostajesz trochę pieniędzy) lub na kliknięciach (dostajesz pieniądze tylko wtedy, gdy czytelnik faktycznie kliknie baner lub reklamę tekstową). Przychody z reklam blogów są obecnie najpopularniejszym i najbardziej zyskownym ze wszystkich źródeł dochodów blogerów.

Aktywny dochód jest uzyskiwany z rzeczy, które faktycznie robisz sam. Na przykład wielu blogerów otrzymuje pieniądze ze sponsorowanych postów, gdy jakiś reklamodawca nakazuje napisać recenzję na swoim blogu lub po prostu opowiedzieć o jakiejś usłudze.Reklama

Istnieją również hybrydowe rodzaje zarobków, które łączą pasywny i aktywny sposób, w zależności od wybranego podejścia. Bycie partnerem w programie partnerskim oznacza, że ​​musisz sprzedawać usługi lub produkty afiliatora na swoim blogu. I masz pełną swobodę robienia wszystkiego, co chcesz, aby zarobić. Możesz po prostu złożyć formularz, aby zapisać się na ofertę partnera, a będzie to pasywny dochód, jeśli ktoś wejdzie tam z Twojego bloga. Lub możesz tworzyć posty promujące te produkty, aby przyciągnąć większą sprzedaż. I staje się aktywnym dochodem, jeśli ludzie kupią powiązane produkty na podstawie twoich postów. Byłoby wspaniale sprawdzić informacje o najbardziej dochodowych programach partnerskich w swoim blogu i wybrać spośród nich.

Możesz łączyć różne źródła dochodów w jednym blogu, aby uzyskać maksymalny potencjalny zysk od czytelników. Zakładając blog dla zysku, najpierw musisz rozwinąć jego popularność i zdobyć wystarczający ruch, i wtedy blog staje się narzędziem do zarabiania.

Podczas gdy zyskujesz popularność i spędzasz dużo czasu na tworzeniu wysokiej jakości, unikalnych treści, zacznij od kilku prostych narzędzi do dochodu pasywnego. Zarabiaj od pierwszych odwiedzających w celu reklam. Istnieje wiele wtyczek, które pomagają wypełnić strony blogu reklamami. Nie ma potrzeby wyszukiwania reklamodawców, spędzania czasu na negocjacjach itp. Te wtyczki działają automatycznie.


Top