Rozpoznawanie marki
Rozpoznanie Twojej marki stało się łatwiejsze dzięki różnym platformom cyfrowym online.
W rzeczywistości ostatnie badanie pokazuje, że zapotrzebowanie na narzędzia marketingowe wzrosło o 13,6% w porównaniu do roku 2020. Najwyższy czas więc sprawdzić, co ma do zaoferowania technologia, aby zwiększyć popularność Twojej marki.
1. Marketing treści i SEO
Dzięki content marketingowi skupiasz się na rozpowszechnianiu informacji odpowiednich do tego, czego potrzebujesz, aby przyciągnąć potencjalnych klientów. Może to mieć formę postów na blogu, infografik, podcastów, filmów, białych ksiąg, a nawet webinariów.
Jeśli chodzi o utrzymanie konkurencyjności Twojej marki w Internecie, pojawia się SEO. Google Search Console to bezpłatne narzędzie SEO, którego potrzebujesz. Monitoruje i raportuje pozycję Twojej witryny w Google SERP.
2. Influencerzy
Poczta pantoflowa może szybko się roznosić, ale możesz ją jeszcze bardziej wzmocnić, współpracując z influencerami. Influencerzy to w większości zwykli ludzie z ogromną liczbą obserwujących w mediach społecznościowych. Współpracując z nimi, zyskujesz również dostęp do ich obserwujących.
3. Sponsoring wydarzeń
Firmy organizują imprezy, aby zyskać rozpoznawalność marki na rynku. Mogą to być targi, prezentacje produktów, konferencje i seminaria. Niektórzy idą o krok dalej, sponsorując organizacje charytatywne lub wspierając takie cele, jak zbieranie funduszy, zbiórki darowizn.
4. Reklamy kontekstowe
To umiejętność dostarczania trafnych, terminowych i angażujących komunikatów we właściwym czasie, właściwej osobie i we właściwe miejsce, jednocześnie zwiększając świadomość marki. Żadnych natrętnych treści, ale odpowiednie i zorientowane na użytkownika treści.
Połącz te 4 narzędzia promocji marki i uzyskaj znacznie WIĘKSZY DOCHÓD!