Jak wybrać kategorię witryny, która przyniesie Ci pieniądze?

Jak wybrać kategorię witryny, która przyniesie Ci pieniądze?


 

Wybór kategorii lub niszy witryny jest jedną z pierwszych rzeczy, które warto rozważyć, jeśli planujesz zarabiać na przyszłych planach. Pierwszym pomysłem może być stworzenie strony internetowej lub bloga z różnymi tematami, aby przyciągnąć większą publiczność. Cóż, jak pokazuje praktyka, to nie jest dobry wybór.

Według ShoutMeLoud blogi, które próbują poruszyć wiele tematów, radzą sobie gorzej niż te, które koncentrują się na jednej niszy i kopią w nią głęboko. Oczywiście istnieją różne definicje „występowania dobrego/złego”, przyjmiemy monetyzację jako główny czynnik decydujący.

Dlaczego potrzebujesz kategorii witryny?

Co w pierwszej kolejności wpływa na zarabianie na stronie internetowej? Zgadza się, to ruch! Im większy ruch w Twojej witrynie, tym więcej pieniędzy będziesz w stanie zarobić. Teraz przyjdą dwa powody, które dowodzą, że wyspecjalizowana witryna będzie bardziej opłacalna niż ogólna.

  1. Zbyt ogólny temat witryny utrudnia zdobycie lojalnych odbiorców . Ponieważ czytelnicy nie wiedzą, czego się spodziewać po śledzeniu Twojej witryny, mogą się wahać podczas subskrybowania Twoich wiadomości. We współczesnym świecie nie mamy czasu na czytanie wszystkich nadchodzących do nas informacji i wolimy uzyskać najtrafniejsze i najbardziej interesujące funkcje dotyczące najbardziej potrzebnych tematów.
  2. Pozyskiwanie ruchu organicznego przez optymalizację pod kątem wyszukiwarek staje się niezwykle trudne, jeśli kierujesz reklamy na ogromną różnorodność słów kluczowych. Co więcej, jeśli śledzisz zmiany SEO, które zachodzą obecnie w świecie online, wiesz, że wyszukiwarki, czyli Google, cenią autorytet i kompetencje. Trudno wykazać się wysokim poziomem biegłości w różnych tematach i być cennym źródłem informacji w oczach Google. Wręcz przeciwnie, niezwykle specyficzne blogi wykazują imponujące wyniki w wyszukiwarkach, nawet przy podstawowym SEO.

Oprócz tych czynników istnieje również fakt, że ruch docelowy jest bardziej przydatny pod względem zarobków online. 1000 doskonale dobranych odwiedzających przyniesie więcej pieniędzy z reklam niż 5000 odwiedzających, którzy zobaczą reklamy produktów, które ich nie interesują.

Na szczęście ten konkretny przykład nie stanowi problemu dla MageNet, ponieważ wydawcy otrzymują wynagrodzenie za miejsce docelowe, a nie za kliknięcia. Niemniej jednak, jeśli wybierzesz wiele opcji monetyzacji, jest to coś, na co warto zwrócić uwagę.

Pytania, które należy sobie zadać przy wyborze kategorii

Teraz, kiedy zrozumiesz, że warto zainwestować w jedną niszę , powinieneś zacząć rozważać tę jedyną, której będziesz się trzymać. Z pewnością możesz podjąć kilka tematów i poświęcić im kilka blogów, jeśli masz na to ochotę. Lub włóż w to całą swoją pasję i pasję, aby jak najlepiej go wykorzystać.

Czy lubisz to?

Pierwsze pytanie, które proponują Ci najbardziej odnoszący sukcesy blogerzy. Dla jednych najłatwiejsze, dla innych najtrudniejsze. Wszyscy mamy tendencję do osiągania lepszych wyników, robiąc coś, co lubimy i czym jesteśmy bardzo zainteresowani. Istnieje spora szansa, że ​​jeśli Twój blog odniesie sukces, spędzisz lata swojego życia pracując w wybranej przez siebie niszy, więc staraj się być szczerze ze sobą, odpowiadając na pytanie.

Czy masz wystarczającą wiedzę na ten temat?

Jeśli chcesz stworzyć wiarygodne źródło informacji, prawie bezwzględnie potrzebujesz dobrej bazy wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat.

Możesz oczywiście podjąć się pewnego rodzaju projektu, w którym zaczynasz się uczyć lub robić coś od zera i na każdym etapie pracy dzielisz się swoimi spostrzeżeniami z czytelnikami.

Jeśli jednak mówimy o innych przypadkach, chcesz pokazać swoim czytelnikom, że jesteś właściwą osobą do przeczytania i skorzystania z porady. Dlatego upewnij się, że Twój poziom zrozumienia pomaga w dostarczaniu najbardziej aktualnych, głębokich i przydatnych informacji.

Co więcej, poświęć trochę czasu na doskonalenie swoich umiejętności, czytanie świeżych wiadomości, udział w warsztatach lub konferencjach, aby dzielić się wiedzą i opiniami z ekspertami w tej dziedzinie.

Czy nisza jest wystarczająco opłacalna?

Tak, niestety, nie wszystkie nisze mają ten sam poziom rentowności i nie wszystkie kategorie witryn zapewniają taki sam poziom dochodów, gdy zdecydujesz się na zarabianie na swojej witrynie. Nie mówimy, że są nisze, w których nie można w ogóle zarobić pieniędzy, ale z pewnością są takie, które są bardzo konkurencyjne lub zbyt wąskie, aby przyciągnąć wymaganą liczbę odwiedzających.

Na co zwrócić uwagę przy określaniu potencjalnej skuteczności i kategorii witryny? Cóż, możesz zacząć od przyjrzenia się, jak radzą sobie twoi konkurenci. Z jakich metod zarabiania korzystają? Ile zwykle generują ruch? Czy w ogóle mają jakiś zysk?

Następnie możesz określić zasoby, które masz dostępne do promocji i wszystkie możliwe opcje zarabiania, które Ci się podobają. Dzięki temu uzyskasz ogólne zrozumienie swoich zasobów, możliwości i perspektyw w określonej kategorii.

Aby pomóc Ci zorientować się na rynku, podamy Ci informacje na temat najbardziej dochodowych nisz z punktu widzenia monetyzacji witryny.

Najbardziej dochodowe kategorie w Internecie

Porozmawiamy o szerokich niszach, więc pamiętaj, że istnieje wiele podkategorii, których możesz użyć do stworzenia witryny.

Robienie pieniędzy

Najbardziej oczywisty wybór dla blogerów, którzy dopiero zaczynają zarabiać, ponieważ zarabianie pieniędzy jest zawsze w modzie, a opcje monetyzacji są niezliczone w tej dziedzinie. Jednak oczekiwanie wysokiego poziomu przychodów ma sens tylko wtedy, gdy masz dużą wiedzę i doświadczenie oraz masz coś naprawdę wartościowego do podzielenia się.

Z drugiej strony, jeśli założysz swojego bloga w celu zarabiania pieniędzy w dochodowej niszy, są szanse, że zmarnujesz swój czas i wysiłek. Ponieważ Twoi odbiorcy mogą nie wiedzieć o Twojej wiedzy od samego początku, ale bardzo szybko odgadną, czy jesteś niekompetentny.

Zawsze możesz zastosować metodę, którą opisaliśmy powyżej – rozpoczynając podróż jako początkujący i dzieląc się swoją drogą z publicznością. Ale nie udawaj, że masz wiedzę, której nie posiadasz.

Finanse

W szczególności dziedzina finansów osobistych, w której możesz podać informacje na temat oszczędzania pieniędzy, cięć budżetowych lub inwestycji do wykonania. Po utworzeniu odbiorców możesz zarabiać na swojej witrynie, umieszczając na niej reklamy lub zamieniając ją w odpowiedni biznes, tworząc kursy lub organizując warsztaty na ten temat.

Odżywianie i żywność

Odpowiednie reklamy to dobry sposób na zarabianie na witrynie lub blogu o jedzeniu lub gotowaniu. Dodatkowo, jeśli szukasz opcji zarabiania poza reklamami, możesz spróbować napisać książkę kucharską na określony temat i zrobić z niej e-booka.

Strony internetowe z wiadomościami

Witryny z najświeższymi wiadomościami lub plotkami o celebrytach dają możliwość zarabiania dzięki reklamom i mają jeden z najwyższych wskaźników zarobków.

Styl życia

To bardzo szerokie pojęcie, które może obejmować wiele podkategorii, takich jak podróże, wystrój, ogrodnictwo itp. W przypadku blogów lifestylowych reklamy są najwłaściwszą metodą monetyzacji, podobnie jak w przypadku pisania i sprzedaży e-booków, podobnie jak w przypadku blogów kulinarnych.

Niektóre inne popularne i dochodowe kategorie według Google Adwords obejmują sferę zatrudnienia i prawa, ponieważ same w sobie są dość drogimi usługami.

 

 

Najbardziej dochodowe kategorie

Jak wspomnieliśmy powyżej, MageNet dokonuje płatności na rzecz wydawców na warunkach kosztu miejsca docelowego. Oznacza to, że nie musisz się martwić o liczbę odwiedzających, którzy zobaczą reklamy , ponieważ otrzymujesz zapłatę raz w miesiącu, niezależnie od liczby wyświetleń lub kliknięć.

Jednak nadal istnieją nisze, które są bardziej popularne niż inne i sugerujemy zapoznanie się z nimi, aby podjąć najlepszą decyzję dotyczącą kategorii bloga.

Najpopularniejsze kategorie wśród reklamodawców w MageNet to Biznes, Rekreacja i Rozrywka oraz Zdrowie . Serwisy należące do tych kategorii przynoszą swoim właścicielom większe dochody niż inne.

Jeśli chodzi o koszty reklam, najdroższe należą do kategorii Zwierzęta, Zakupy i Finanse . Reklamodawcy są skłonni płacić wyższą cenę za reklamy w takich serwisach.

 

Gdy klient szuka reklamy do kupienia, wybiera określoną kategorię za pomocą naszych filtrów. Jeśli strona nie pasuje do wymaganej kategorii, nie otrzymasz oferty.

Ważne jest również, aby nie wybierać kategorii, którą uważasz za dochodową lub pożądaną tylko ze względu na jej rentowność. W takim przypadku możesz uzyskać odwrotny efekt i zawieść oczekiwania potencjalnego nabywcy, jeśli zawartość Twojej witryny nie będzie miała pożądanej jakości.

Zarabiaj na swojej witrynie



Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.
Top